Delegowanie pracowników na obszarze Unii Europejskiej

Spread the love

Zgodnie z dyrektywą unijną 2018/957/EU („Dyrektywa”) związaną z delegowaniem pracowników, od 30 lipca 2020 r. wszystkie kraje członkowskie UE są zobowiązane do wdrożenia jej założeń oraz ich przestrzegania. W Polsce nastąpi to za sprawą niedawno ogłoszonego projektu ustawy o zmianie ustawy o delegowaniu pracowników w ramach świadczenia usług oraz niektórych innych ustaw (druk sejmowy nr 430; „Ustawa”).

W opracowaniu przygotowanym przez ekspertów z Kancelarii Prawnej Baker Tilly Woroszylska Legal znajdują się odpowiedzi na takie pytania, jak:

  • jaki jest maksymalny okres delegowania pracownika?
  • jakie są wymagania wobec „państwa przyjmującego” delegowanego pracownika?
  • jakie informacje musi zawierać pisemne potwierdzenie warunków pracy delegowanego pracownika?

Zachęcamy do zapoznania się z pełnym opracowaniem TUTAJ.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *